
Posavje polno priložnosti – 3P 2021
RRA Posavje je v okviru Javnega razpisa Slovenske turistične organizacije "Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Slovenije v letu 2021" pridobila sredstva v višini 41.000 EUR. Iz pridobljenih sredstev se bo sofinancirala operacija "Posavje polno priložnosti - 3P 2021", ki bo namenjena krepitvi promocije turistične ponudbe vodilne destinacije Čatež in Posavje, z namenom krepitve pozicioniranja destinacije kot zelene, trajnostno naravnane destinacije, ki ponuja edinstvena in raznolika doživetja za zahtevnega obiskovalca. V ospredju promocijskih aktivnosti bodo ključni turistični produkti destinacije, kot so:
avtentična in vrhunska gastronomija, v navezavi na uporabo lokalno pridelane ekološke hrane,
edinstvena outdoor doživetja za obiskovalce, ki si želijo aktivnih počitnic, s spodbujanjem mehkih oblik mobilnosti (pohodništvo, kolesarstvo),
zdravje in dobro počutje s promocijo zdraviliškega turizma, ki bo potekala v sodelovanju s Skupnostjo slovenskih naravnih zdravilišč,
turizem na podeželju v povezavi s trajnostno naravnanostjo in avtentično gastronomijo Posavja,-produkt »Zeleno Posavje«, ki temelji na ohranjanju biotske raznovrstnosti in promociji zavarovanih območij narave,
ter kulturna dediščina Posavja, ki s svojo bogato ponudbo nagovarja tudi najbolj zahtevne goste (HVT segment), ki se želijo odmakniti od masovnega turizma in množic.
Cilji operacije 3P 2021
C1: povečanje obiska uradne spletne strani vodilne destinacije v letu 2021 za 2 % v primerjavi z letom 2020,
C2: povečanje števila sledilcev uradnega Facebook profila vodilne destinacije v letu 2021 za 4 %, v primerjavi z letom 2020,
C3: povečanje prepoznavnosti in imidža destinacije Čatež in Posavje kot trajnostne turistične destinacije,
C4: nadgradnja digitalnih orodij za upravljanja destinacije in za krepitev promocije na domačem in tujih trgih s pripravo novih materialov,
C5: promocija destinacije na domačem in bližnjih tujih trgih, z izpostavitvijo produktov za HVT gosta.
Doseg vseh zastavljenih ciljev bo izpolnjen preko aktivnosti projekta s področja medijskih zakupov (on-line in off-line), promocijskih objav, vsebinskih in tehničnih nadgradenj digitalnih orodij, storitev fotografiranj, produkcije promocijskih filmov, izvedbe projektov z vplivneži, priprav in oblikovanj lastnih spletnih webinarjev za namene promocije destinacije.
Promocija turistične ponudbe se bo izvajala na štirih trgih:
1. domači slovenski trg,
2. na treh tujih prednostnih trgih: Hrvaška, Italija in Avstrija.
Zgoraj navedeni trgi so izbrani skladno s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma, ki opredeljuje ključne trge za posamezne nosilne produkte (outdoor in gastronomija) ter na podlagi Strategij razvija turizma posameznih lokalnih destinaciji v VD Čatež in Posavje.
S posameznimi predvidenimi promocijskimi aktivnostmi bomo nagovarjali sledeče ciljne skupine:
družine z otroci,
pari,
individualni gosti,
HVT segment (t. i. High Value Traveller).