TURIZEM

Turizem predstavlja pomembno dejavnost v Posavju, zato je razvoj turizma ena od temeljnih usmeritev Regionalnega razvojnega programa in razvoja regije Posavje v obdobju 2021–2027.

RRA Posavje s svojimi projekti uresničuje vizijo Posavja kot butične, zelene, trajnostno naravnane destinacije, ki ponuja raznolika in avtentična doživetja, ki so primerna za najzahtevnejšega gosta. RRA Posavje nadaljuje z uresničevanjem vizije preko izvajanja projektnih aktivnosti, v skladu s trenutno veljavno Strategijo slovenskega turizma 2022-2028.

Nova strategija je močno usmerjena v dvig kakovosti in dodane vrednosti slovenskega turizma. Posavje se predstavlja kot vodilna destinacija Čatež in Posavje, ki vključuje 6 občin – Mestna občina Krško, Občina Brežice, Občina Sevnica, Občina Kostanjevica na Krki, Občina Radeče in Občina Bistrica ob Sotli.

RRA Posavje je v skladu s prejšnjo Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021 izvedla projekt e-Gradovi Posavja, katerega namen je  z digitalnim inoviranje kulturne dediščine Gradov Posavja in povezane ponudbe ustvariti edinstveno turistično doživetje ter destinacijo Posavje in Čatež pozicionirati v nacionalnem in mednarodnem prostoru kot unikatno butično turistično destinacijo.

Predmet digitalnega inoviranja so bile sledeče enote kulturne dediščine Slovenije: grad Brežice, grad Mokrice, grad Rajhenburg, grad Sevnica, samostan Kostanjevica na Krki ter grajski ruševini Svibno in Kunšperk. V sklopu projekta je bila vzpostavljena nova interpretacijska soba e-Gradov Posavja, oblikovano pa je bil tudi nov turistični produkt, butično doživetje Sedem veličastnih, ki je prejelo oznako Slovenia Unique Experiences, ki označuje edinstvena 5-zvezdična doživetja. Projekt e-Gradovi Posavja je preko digitalnega inoviranja kulturne dediščine gradov Posavja pripomogel k večji prepoznavnosti regije Posavje in njene bogate kulturne dediščine. Projekt pa je stremel tudi h krepitvi kompetenc zaposlenih v gostinstvu in turizmu ter k prilagoditvi turistične ponudbe novim realnostim.

RRA Posavje že več let zapored sistematično izvaja projekte, ki krepijo splošno promocijo turistične ponudbe Posavja, pod nazivom "Posavje polno priložnosti". Namen projektov »Posavje Polno Priložnosti" je krepitev promocije zelene, butične, trajnostno naravnane turistične ponudbe in spodbujanje digitalne preobrazbe vodilne destinacije, ki postavlja v ospredje uporabo naprednih tehnologij. Destinacija Čatež in Posavje je s svojimi aktivnostmi usmerjena predvsem v spodbujanje digitalne preobrazbe destinacije. Eden izmed ciljev vodilne destinacije je nadgradnja digitalnih komunikacijskih kanalov in razvoj naprednih tehnoloških rešitev, ki bo pripomogla k boljši konkurenčnosti destinacije.

Turistična ponudba Posavja se predstavlja pod krovno destinacijsko znamko »Čatež in Posavje – polno priložnosti«, ki daje nepozaben pečat s svojimi termalnimi izviri, zeleno naravo in rekami, vinorodnimi griči, kulturno dediščino ter avtentično vrhunsko eno-gastronomijo.

  • Krovna destinacijska znamka
  • Krovna destinacijska znamka je turistična destinacija Posavje, ki predstavlja celostno turistično ponudbo destinacije. Osnova je cvetrnica oz. cvetni listi, ki na eni strani ponazarjajo naravne vrednote Posavja, po obliki pa spominjajo tudi na vetrnico, kar nakazuje na energetsko usmerjenost regije. Istočasno šest cvetnih listov predstavlja šest turističnih produktov, ki je vsak svoje barve ter število občin v destinaciji. Preplet cvetnih listov pomeni, da se produkti med sabo lahko tudi prepletajo in tako tvorijo integralni turistični produkt.


    Barve cvetrnice: zelena predstavlja naravne posebnosti, oranžna aktivnosti v naravi, rumena z naravo do zdravja, rdeča pristne okuse, vijolična kulturne zanimivosti in modra srečanja poslovnežev.

    Slogan »Polno priložnosti« skupaj z imenom Posavje tvori besedno zvezo: Posavje, polno priložnosti. Slogan omogoča, da se pod njegovo okrilje postavi celoten spekter različnih produktov ter obiskovalca motivira, da »zgrabi ali izbere svojo priložnost«, hkrati pa je dovolj splošen, da ne usmerja k točno določeni priložnosti oziroma produktu.

    Znamka Posavje je last RRA Posavje, ki je znamko registrirala na Uradu za intelektualno lastnino pod številko Z-200970635.

PROJEKTI PODROČJA

Datum objave:01.09.2023
Datum objave:01.10.2023
×
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE