Posavje polno priložnosti - 3P 2022

RRA Posavje je v okviru Javnega razpisa Slovenske turistične organizacije "Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Slovenije v letu 2022" pridobila sredstva v višini 50.000 EUR. Iz pridobljenih sredstev se bo sofinancirala operacija »Posavje Polno Priložnosti – 3P 2022, ki bo namenjena krepitvi promocije turistične ponudbe vodilne destinacije Čatež in Posavje, z namenom krepitve promocije zelene, butične, trajnostno naravnane turistične ponudbe za visoko kakovostna doživetja za zahtevnega obiskovalca in spodbujanju digitalne preobrazbe vodilne destinacije. V ospredju bo spodbujanje digitalne preobrazbe vodilne destinacije z uporabo naprednih tehnologij ter promocijske aktivnosti ključnih turističnih produktov destinacije, kot so:
  • avtentična in vrhunska gastronomija, v navezavi na uporabo lokalno pridelane ekološke hrane,
  • edinstvena outdoor doživetja za obiskovalce, ki si želijo aktivnih počitnic, s spodbujanjem mehkih oblik mobilnosti (pohodništvo, kolesarstvo),
  • zdravje in dobro počutje kot celoletni produkt, ki se osredotoča na zdravje, sprostitev in termalna vodna doživetja,
  • turizem na podeželju v povezavi s trajnostno naravnanostjo in avtentično gastronomijo Posavja,
  • produkt »Zeleno Posavje«, katerega cilj je zagotavljati visoko kakovost prostora in bivanja z ohranjanjem in izboljšanjem naravnih virov, biotske pestrosti ter spodbuditi prehod na nizkoogljično družbo ter
  • 5-zvezdično doživetje »Sedem veličastnih – Kraljica Posavskih doživetij: Pot med grajskimi zgodbami« (https://posavje.com/sedem-velicastnih/), ki s kulturno dediščino in bogato ponudbo Posavja nagovarja tudi najbolj zahtevne goste (HVT segment), ki iščejo kakovostna, raznolika in aktivna doživetja.

Cilji operacije 3P 2022

C1: povečanje prepoznavnosti in imidža destinacije Čatež in Posavje kot trajnostne naravnane turistične destinacije,

C2: promocija destinacije na domačem in bližnjih tujih trgih, ki bo še posebej usmerjena v intenzivno nagovarjanje ciljne skupine znotraj segmenta »High Value Traveller«,

C3: nadgradnja digitalnih komunikacijskih kanalov vodilne destinacije in nadgradnja napredne tehnološke rešitve (mobilna aplikacija za raziskovanje destinacije) za spodbujanje trajnostne in digitalne preobrazbe vodilne destinacije.

Doseg zastavljenih ciljev bo izpolnjen preko aktivnosti projekta s področja medijskih zakupov, vsebinskih in tehničnih nadgradenj digitalnih kanalov, spodbujanja digitalne preobrazbe z nadgradnjo napredne tehnološke rešitve (mobilno aplikacijo za raziskovanje destinacije), študijskih potovanj za novinarje, organizatorje potovanj ali turistične agencije ter z organizacijo in izvedbo izobraževanja s področja razvoja in promocije trajnostnih in digitalnih vsebin za ponudnike v vodilni destinaciji.

Promocija turistične ponudbe se bo izvajala na treh trgih:

1. domači slovenski trg,
2. na dveh bližnjih tujih trgih: Hrvaška in Avstrija.

Zgoraj navedeni trgi so izbrani na podlagi Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma, ki opredeljuje ključne trge za posamezne nosilne produkte (outdoor in gastronomija), na podlagi Programa dela STO za leti 2022 in 2023 ter na podlagi  Strategij razvoja turizma posameznih lokalnih destinacij v vodilni destinaciji Čatež in Posavje.

S posameznimi predvidenimi promocijskimi aktivnostmi bomo nagovarjali sledeče ciljne skupine:
  • družine z otroci,
  • pare,
  • individualne goste,
  • HVT segment (t.i. High Value Traveller).

Spodbujanje digitalne preobrazbe vodilne destinacije

Destinacija Čatež in Posavje bo s svojimi aktivnostmi usmerjena predvsem v spodbujanje digitalne preobrazbe destinacije. Digitalna promocija turistične ponudbe, bo skladna z nacionalno ravnjo digitalne promocije, ki jo izvaja Slovenska turistična organizacija. Cilj vodilne destinacije je nadgradnja digitalnih komunikacijskih kanalov in nadgradnja napredne tehnološke rešitve, ki bo pripomogla k boljši digitalizaciji destinacije. Destinacija bo sledila viziji Strategije digitalne preobrazbe slovenskega turizma, da postanemo vzorčni primer pametne destinacije, ki krepi in spodbuja razvoj trajnostnih, butičnih, personaliziranih in inovativnih doživetij.
NAZAJ
Datum objave:01.10.2023
×
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE